رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران از مجتمع قضایی شهید قدوسی بازدید کرد 

20:54 - 29 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۵۴۱۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران از مجتمع قضایی شهید قدوسی بازدید کرد 
رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در بیست و پنجمین بازدید میدانی خود از مجتمع‌های قضایی، از مجتمع قضایی شهید قدوسی بازدید کرد.

خبرگزاری میزان – ربیع‌الله قربانی، رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در بیست و پنجمین بازدید میدانی خود از مجتمع‌های قضایی در چهار ماهه اخیر سال‌جاری و در راستای حضور مستمر و جهادی همکاران محاکم تهران در روز‌های تعطیل، از مجتمع قضایی شهید قدوسی بازدید کرد. 

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در این بازدید ضمن تشکر و قدردانی از زحمات همکاران، حس مسئولیت‌پذیری، تعهد و ارائه خدمت به مردم را علت اصلی برای حضور پرسنل قضایی و اداری در مجتمع‌های قضایی در روز‌های تعطیل خواند و این روحیه ارزشی را ستودنی دانست. 

وی گفت: وقتی در روز‌های تعطیل برخی همکاران را به همراه اعضای خانواده در محل خدمت می‌بینیم به داشتن چنین پرسنلی به خود می‌بالیم و امیدواریم بتوانیم قدر دان تلاش دلسوزانه آنان باشیم.

رئیس کل محاکم تهران با اشاره به نزدیک‌شدن به پایان سال از همکاران خواست تدبیری اتخاذ کنند که با برنامه‌ریزی منظم بتوان شاهد عملکرد قابل توجه شعب در این دو ماه باشیم که نتیجه آن می‌تواند رضایت‌مندی مراجعین به محاکم را در پی داشته باشد.

از جمله اهداف رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در بازدید از مجتمع قضایی شهید قدوسی می‌توان به اهدافی همچون عرض خداقوت، قدردانی از زحمات جهادی همکاران، دیدار و گفت‌وگوی چهره‌به‌چهره با همکاران قضایی و اداری، رصد میدانی عملکرد پرسنل، بررسی عملکرد کمی و کیفی شعب، پیگیری مشکلات و درخواست‌های همکاران اشاره کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *